Kuzeyufuk Dennisss Benim annem 38 yaşındaydı kardeşime hamileyken ve riski yüksek çıkmıştı sonra amniyosentez yaptıktık ve sonucunuz gayet güzel geldi
Asude967 İleri yaştan dolayı yaş riski mutlaka çıkıyor bnde 39 yaşındayım ve taramaları yaptırmadım sadece detaylıya girdim çok şükür gayet iyi gidiyor nasipse 7. aya gidiyoruz
Dennisss Asude967 37 yaşındayım yasa baglı çıktı 18. Haftadayım. Çok kafam karıştı ilk başlarda. Sevindim sizin adınıza