Zelihayigit Merhaba ben 5 haftalık hamileyim ve bitmeyen karın ağrım var ara ara gelen ve uzun süre devam eden doktor normal dedi ama dayanılır gibi olmuyor bazen
MihricanA Benim de öyleydi kramp gibi girerdi ama geçti bi süre sonra simdi 31+3′üm daha kötü ağrılar başladı 😂
MihricanA Zelihayigit Ayakta kaldığında ağrı artar ama bu geçici bir süreç bebegin tutunmaya çalışıyor biraz aci da verse seni sıkı sıkı tuttugu zaman rahatlayacaksin insallah bol su ic cok faydasi oluyor