Kumsal1515 Merhaba ben 24+3 haftalık hamileyim şeker yüklemesi olarak 50grlık yaptırdım 145 üst değerken benimki 166 çıktı diyetisyen hafif bi liste yazdı uymaya çalışıyorum acaba bu durumda olan var mı endişelenmeli miyim
Nida_Y Kumsal1515 eğer diyet listesine uymazsanız maalesef endişe duymanız gerekir. Şeker yüksekliği erken doğuma kadar sonuçlar doğurabiliyor. O yüzden şekersiz, pirinçsiz, unsuz, patatessiz bir hayat seçmemiz gerekiyor doğurana kadar 🥰🙏🏻
fatosd84 Kumsal1515 hiç korkma sonra düşüyor zamanla dikkat et biraz bi de aç tok baktır bklm kaç çıkacak
sevimlieyuboglu61 Kumsal1515 listenize uyarsanız endişelenmeyin ❣️ ilk gebeliğimde diyetle geçti sorun olmadı çok şükür şimdi ikinci gebeliğim yine şekerim var bakalım nasıl ilerleyecek
fatosd84 Kumsal1515 yükleme olmadan aç tok bakılıyor ilk aç git sonra kan aldır kahvaltı yap 2 saat sonra bi daha tok kan aldır bklm kaç çıkacak normal çıkarsa hiç sıkma canını
sevimlieyuboglu61 Kumsal1515 evet dikkat edersek bir sorun olmuyor çok şükür hem bizde hem bebekte ❣️
Kumsal1515 fatosd84 çok teşekkür ederim mutlaka yaptırcam 🙏🏻🙏🏻 Tetanoz aşısının 2.seferini olucam bide ama onla bi alakası olmaz dimi
Byzaoz Kumsal1515 bende diyet yapıyorum yuklemeden sonra yüksek cikti 😥. Verdigi listeye birebir uydgunda duzeliyor listenin disina cikma dikkat et duzelir inşallah
Kumsal1515 Byzaoz inşallah düzelir ben de yeni başladım diyete sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
elvan6409 Biz 19+4 olduk, şeker yüklemesi ne zaman yapılıyor? Bir de gebelikten sonra şeker kalıyor diyorlar, boşu boşuna bebeğe birden şekeri yüklüyorsunuz diyorlar doğru mu sizce?
Kumsal1515 elvan6409 24-28. Hafta arasında yapılıyor. Tartışmalı bir konu ama doktoruma güvendim yaptırdım ona göre de dikkat ediyorum her şey bebeğim için