Burcu_ergn 38 haftalığım öncelikle Karnımın yan boşluğunda tam kasık üstünde bi agrım var çözemiyorum nedenini çocuk acaba pozisyon aldı yanlarım boşaldı onun agrısımı anlamadım dokundugumda acıyor
Busra34ybg Burcu_ergn 19. Haftadayım bendede oluyor her iki yan boşluğumda biraz sıcak tutunca kendimi geçiyor 😒
Deletedmom382 Burcu_ergn bende de oldu bi ara tam kontrol zamanimdi doktora sordum olabilir hamilelikte bu agrilar zaman zaman normal korkm dedi
Zeyyno_ Burcu_ergn Benmde yürüyünce oluyor o ağrı ama byle sancı gibi vs değl sanki midem boşta çok su içmişim gibi ağrılar oluyor ya yürüyünce öyle
ysfali06 Burcu_ergn Busra34ybg gaz olduğunu düşünüyorum bnde de oluyordu doktora sordum gaz sancısı dır dedi. Hatta kalın giyinip kendimi sıcak tutuyorum artık ağrı olmuyor. Otururken falan bacaklarınıza battaniye falan örtün size de faydası olur inş