Merhaba. 18 haftalık riskli gebeyim 7 haftalık bir kürtaj 7 haftalık bir de düşüğüm var. 14. Haftamda alt karın ağrım vardı doktorum serviks uzunluğuna baktı 5 cm di. Cuma günü kontrole gittiğimde 3.36 ya düşmüş bir ayda. Karın ağrım geçti sayılır ama bir kaç gündür vajina giriş kısmında hep bir noktada yara var gibi sızı ve aşağı kemiklerimde ağrı var. Onun dışında hiç akıntı falan yok. Bunlar belirti olabilir mi? Servikal yetmezlik tanısı konulan anneler sizlerin belirtileri nasıldı?