Aysegul1612 evet bende yeni diye senin gibi düşünüp gidiyorum. Yaşar beyi de duydum git bakalım sevmezsen sürekli değiştir orda olduğun sürece hangisine gittiğin fark etmez doğuma denk gelen girecek çünkü. Ben 30 a kadar ayda bir gittim şimdi 35 oldum neredeyse iki haftada bir hangisi denk gelirse gidicem. Birde elinden geldiği kadar 3 den sonrasına randevu alma dr doğuma gitmiş oluyor veya başka yere seni vs baska dr lara yonlendiriyrlar vs derken saat 4 buçuk oluyor ve dr lar çıkıyor hastaneden. Ben şunu öğrendim ki herşey nasip tabi ama yinede randevu larimi heppp 12 den önce almak daha iyidir
Birde 12 ye yakın da alma 11 40 vs ye. Dr yemege vs gidecek diye affedersin bok gibi bakıyorlar. Yada acelece alabildik leri kdr kisi alıp sayi azalsın diye hızlandırıyorlar. Ennn iyisi 11 buçuk dan aşağısı veya 2 buçuk enn geç. 3 de olur tabiki nst vs haftalarında değilsen 3 30 a kdr al