Merhaba arkadaşlar doğumuma baya var tabi ki Allah o günleri nasip eder ise 14 haftalık hamileyim ama merak ettiklerim var tecrübeli annelerden ya da bilgi sahibi olanlardan bilgi almak istiyorum.Normal doğum da içeri eş girebiliyor mu ben biraz korkuyorum o sırada eşimi gözüm görmez belki ama elimden tutar falan belki bi güven gelir moral olur korona da olunca bilemedim sokarlar mı rica etsek?Bir de ziyaretçiler gelebiliyor mu beklemelerine izin veriyorlar mı en yakınlar yani corona dan dolayı kısıtlama vs var mı?Şimdiden teşekkürler bilgiler için