Kızlar dun ayagımda kasıntı oldı aynı sıvrısınek ısırıgı gıbı kasıdım kasıdım sıvrısınek ısırıgı ızı cıktı sonra bacagım kaısntı aynı sekılde kasıdım sıvrısınek ısırıgı ızı ordada cıktı o kızarıklık daha kasınmadı dun sabahta kaısnmadı oglen gene bı kasıntı gelı bacagıma boyle ara ara gelen kasıntı ınternete gırınce kolestaz cıktı doktoruma yazdım yarın karacıger enzımlerıne bakalım dedı gel dedı oda ondan suphelendı am gecmeyen boyle uyuz gıbı bır kaısntı deıl ara ara gelen bısey bılgısı olan varmı :(