Pnrrr06 Arkadaşlar kusura bakmayın bişey sorcam 7 aylik hamileyim bir damla kan geldi pembe renkte sorun olurmu sizce hastaneye gidiyimmi
Sna-1234 Pnrrr06 gidin tabi ki de en ufak bir şeyde ben gidiyorum ve doktoruma yazıyorum aynı aylardayıZ
Pnrrr06 Gittim arkadaslar sorun yokmuş altan bakti kana degilmis öyle sanmism bn çok şükür bisey yok …. Altan bakimca bisey olurmu 7 aylik yaaa