Merhabalar ben 22+4 haftalık hamileyim. Calısan biriyim son günlerde sağ bacağımın baldır kısmında içden yanma ısınma gibi durumlar beliriyo dışardan dokununca bacak buz gibi ama içten ateş gibi. Doktoruma sordum hamilelikte böyle bişi yok dedi dahiliyeye gittim oda normal diyo. Böyle sorun yaşayan varmı acaba?