Kızlar merhaba 37 hafta 6 günlük olduk bugün sağ kasığım da ve belimde sancı var öğlenden beri ama düzenli değil öğlen başladı 1 2 saat sürdü uyuyunca biraz geçmiş şimdi 2 saatten beridir sancı var ama hastaneye gidecek kadar değil onun dışında suyum yada nişanım gelmedi doğum belirtisi midir sizce