Neslicavusoglu Gzmskr normal göğüs toksin atıyormuş süt öncesi. Gelen var gelmeyen var sanırım. Bol sütünüz olur inşallah ☺️ Bnm 16. Haftada gelmeye başladı şuan 27. Haftadayım. Korkulacak birşy değil göğüs pedi kullanıyorum kaşıntı çok yapıyodu bnde
Kader-29 Bence normal ama sen yine de doktoruna danış derim koku meselesini anlamadım. İnternete yaz kesin bir cvp vardır
Neslicavusoglu Gzmskr bilmem süt kokusudur ya çok rahatsız edici bi koku gelmedi bana. Doktoruna danış istersen. Sarı iltihaplı gibi su çünkü normal bir sıvı değil 🤷🏼♀️
Kizimveoglumm Gzmskr ona bişey diyemem ama benimde geliyor koku yok sadece doktoruna bir danış istersen