Skran bazen su geliyor ama sancı gelmiyor benim oğlumda öyle olmuştu, ama öyle şüphe edecek bir su değil baya baya çok geliyor kıyafetini değişsen bile ikinci de ıslanıyor. Son aylarda İdrara çok çıktığımız için az az idrar olur bu farklıysa doktora git derim. Su gider ve Uzun süre sancın gelmez çocuk enfeksiyon kapar. Benim suyum geldi gittik birgün boyunca antibiyotik tedavisi gördüm ertesi sabah suni sancı ile doğum başlattılar.