Kızımızın ismini Eylül koyacaktık çok da alıştık bu isime. Yanına bir isim ararken burdaki isim çarkında Eylül ismi çıktı anlamına da kendisine ibadet edilen tapılan diyor🙄 hiç böyle bir anlamını görmemiştik araştırıyoruz internette sadece birkaç yerde yazıyor bu. TDK da da dokuzuncu ay diyor sadece . Sizce bu birkaç siteye inanmayıp koysak mı yoksa değiştirsek mi 😣