Merhaba Batman da özel bir hastanede düzenli kontrollerime gidiyorum. Fakat orda Detaylı ultrason için perinatoloji yok. Batman Kadın doğum ve çocuk hastalıkları hastanesinde varmış. Direkt randevu alamıyorum. Aile hekimleri kayıt için yönlendirebilirler mi yoksa direk o hastanenin kadın doğum polikliniğinin mi yönlendirmesi gerekiyor ? Bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim .