Ben ilk aylarımda 3,4 günde bir hatta haftada bir içtim daha sonra bazen her gün de oldu 1 fincan şekersiz Türk kahvesi tükettim ve hala aynı her gün de içmiyorum canım istemiyor velhasıl güvendiğim ve takip ettiğim bir doktorun bu konuyla ilgili videosunu izlemiştim günde 1 fincan dan bir şey olmayacağını içilebilecegini söylemişti