Ayy benimde durumum aynı gibi bende Mart ayından geçen aya kadar ödenek alıyordum geçen ay tekrar işe başladım martta Allah nasip ederse doğumum var ama 32. Haftama kadar çalışınca sanırım 90 günüm dolmuyor 90 gün dolmadan doğum parasıda alınmıyor 37ye kadar çalışırsam alabilirim nasıl olacak bu işler hiç bilmiyorum keşke benide aydınlatan biri olsa