Gnl11 merhabalar 3 aylık hamileyken yasadımmm iltihap kadın doğum doktoruma söyledim , parol verdi birde hamılelerin kullanıcagıııı bir antibiyotik verdi 3 günde geçti şükür kesınlıkle kendi doktorunla konuş diş hastanesi agumentinnn veriyor benım doktorum asla önermedi sormadan içme