Merve_bdk 23+1 im decavit/ gyno ferro sanol/ devit - 3 vitaminleri kullanıyorum ayrıca kan akışım yavaş olduğu içinde coraspin kullanıyorum.
Ezgi33 Ozlemyhan02 gece yatmadan önce kullana bilirsin bende sabahları aç karna kullan dedi doktor ama mide bulantısı yapıyor çok kötü oluyorum o zaman gece yatmadan önce kullan en azından gece uyurken rahat olursun dedi bence öyle dene birde
ulviyedemirbas2 HappyMom 3ayona kadar folikosid içdik 15ci hafta bitdi 16cı haftaya geçdık çarşamba günü kontrolümüz var o zaman yazacak vitamin takviyesini doktorumuz 😊
E-v-A101 Gulfeem bende kullanmam. Diye düşünmüştüm ama o bebişlerimiz yok mu ah onlar allah eksikliklerini göstermesin sağ Salim gelmeyi nasip etsin öyle bir vakumluyorlar ki vitaminlerimizi kan depolarımızı mecburen ek vitamin. Alıyoruz Hem eskiler kullanmazdı demeyin eskilerin bir elmadan aldığı vitamini. Şimdi on elma dan alamıyoruz o yüzden. Vitamine devam 🤗
Gulfeem E-v-A101 herkesin kendi tercihi tabi. Bizim ailemizde kimse kullanmadı cok sükür zamanında ve saglıklı bebeklerimiz oldu🙏🏻 yedigimiz herseyi organik tüketiyoruz kendimiz üretiyoruz sebzesinden sütüne kadar o yüzden icim biraz rahat 🙏🏻
EzgiCpr Ozlemyhan02 pekmez ya da kuru üzüm yiyebilirsiniz ama demir emilimini arttırmak için c vitamini ile birlikte almalısınız mutlaka. Örneğin 1 mandalina yanında 1 kaşık pekmez ya da biraz üzüm
Gunesbaris Gulfeem bende kullanmıyorum folik asit bile kullanmıyorum .kullanmayan çok arkadaşım var. İlaçların çoğu jelatin kimyasallarla ilişiği olduğunu düşünüyorum
Gulfeem Gunesbaris bende aynı sekilde düsünüyorum. Balık yağı yerine balık yemek folik asit yerine hergün ayva yemek ceviz yemek süt icmek daha saglıklı geliyor bana, herkesin kendi tercihi tabi kii kimseyi yönlendirmek dogru olmaz. Bizim bütün aile bu sekilde bebeklerni getirdi dünyaya🙏🏻😍
Belgin61 Gunesbaris bende 30 haftalığım hiç bir ilacı kullanmadım çok şükür gayet sağlıklı iğneler aşılar aşırı derece zararlı şeyler içeriyor
Baobap Gunesbaris burada folik asit kullanmadığı için bebeği ölen, nöral tüp defekti olan ve çeşitli sorunlar yaşayan bir çok kadın gördüm. Bence bilime böyle ön yargılı yaklaşmayın. Folik asit her şeyden önemli gebelikte.
arzum_esra62 62fatma Dilara8228 bende progestan, coraspin, folikasit kullanıyorum. 2 düştüğüm olduğu için progestan ve coraspin verdi doktorum. Size neden verdi?
Teacher- arzum_esra62 benimde 2 düşük bir doğum sonrası vefat olduğu için progestan gerektiğinde kanama olduğunda proluton iğne coraspirin ve kan sulandırıcı iğne oksapar