OguzYavuz_25 gebe kalmaya karar verdiğim gün başladım orkide hanıma, 6. ayımda rahatsızlandım pazar günüydü, başka bir hastanenin aciline gittim ağrı kesici serum takıp eve giderim düşüncesiyle ama o hastane de o kadar berbattı ki erken doğum başlangıcı olabilir hemen ciğer geliştirici vuracağız vs yaptı tabiki de vurdurtmadım doktorumu aradım aradım kesinlikle ulaşamadım hastaneyi aradım kesinlikle ulaştırmadılar. O gün bizim için bitti, sonra halide hanımı buldum ve ilk görüşmeden sonra çıkar çakmaz tüm çevreme tavsiye ettim donanımlı doktor Ve her zaman ulaşabiliyorum haftasonu olsun gece saat kaç olursa olsun, doğum olduğunda da zaten hemen geliyormuş sormuştum