Merhaba güzel anneler happykidse geçtim ama postum ilgi görmedi sanırım ki hiçbir yanıt alamadım. Belki tecrübeli anneler bir yol gösterir diye buraya yazmaya karar verdim. Bebeğim 10 günlük ama ilk hafta kontrolüne gidemedik karantinamız olduğundan. İstanbul anadolu yakasında Beykoz ve Pendik başta olmak üzere iyi bir pediatri doktoru arıyorum. Bebeğimin gelişimini benimle birlikte kendisi de takip etmeli yani ben her defasında anlatmadan bir önceki muayeneden kaldığı yerden devam edebilmeli. Bunu her anne gibi çok önemsiyorum. Önerilerinizi bekliyorum. 🌸