beyzakkt Kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim ve düşük yaptım😔 Tekrardan gebelik için ne kadar beklemeliyim? Tekrardan gebe kalmak zor olur mu? Bu durumu yaşayan var mı?
Ebru-h55 Ben yaşadım canım Haziran ayın da şuan 2 aylık hamileyim çok şükür☺️Hiç üzülme adet olduktan sonra denemelere başlayabilirsin🤭
Rozalinda Ben de yaşadım ve bir ay sonra ikinci ayda yine hamile kaldım. Ben de bi hayli üzülmüştüm ama üzülmeyin zaman hemen geçiyor ve yine hamile lik oluyor🤲