Merhaba ben 6 haftalık gebeyim. Hemsireyim. Işte inanılmaz yoruluyorum. Bununla birlikte bulantılarım sürekli var ama kusamıyorum. Bu da çok rahatsız ediyor. Kensimi inanılmaz halsiz hissrdiyorum. Eşimde hemşire. Gecemiz gündüzümüz belli değil. Bu durum beni bunalıma da sokuyor. Bu konuda bişey önerebilecek olan var mı? 😔