Arasinannesi44 Kızlar isim konusunda bir türlü karar veremiyorum erkek bebek isimleri paylaşalım mı birbirimizleee 🤗🤗
Evremadas Arasinannesi44 Oğlumuz olsaydı bizde Alp Arslan koyacaktık. Hem anlamı çok güzel hem de söylemesi çok hoşumuza gidiyordu.