Papatya2768 ben hamile olduğumu öğrendimde hep ikiz hissettim sanki karnımda iki canlı var her doktora gittiğimde sormak istiyordum ama bir türlü söyleyemiyordum sonra diyordum ikiz olsa doktor söylerdi bna ilaki fakat hep farkılı doktora gittim bir türlü söyleyemedim ve hep ikiz hissetmeye devam ettim taki cinsiyete gelene kader bir doktor erkek dedi sonra bir doktor kız dedi hep bi erkek bi kız dendi benim kuzenim de ikizlere hamileydi 12 13 haftalıkta öğrenmişti ikisi de erkekti bir bebek sonradan fark etmişlerdi dokturlar bna dedi acaba sende ikiz mi gi erkek bi kız dediler bilmiyorum dedim Bnde öyle hissediyorum ama br türlü soramıyorum dedim ikiz olsa kaç doktora gitim söylerdi yani şimdi 36 haftalık oldum iki hafta önce cinsiyeti tekrar kız dedi ve hala Bn ikiz gibi hissediyorum bilmiyorum niye böyle hissediyorum onu da anlamıyorum ama hep dua etmiştim ikizim olsun diye bu 5. Gebeliğim iki tane hayata çok şükür iki düşügüm var onlarda hiç öyle bişey hissetmedim ama bu hamileliğim hep ikiz ve hiç umudum kesilmedi Rabbimin mucizeleri çok belki Doğumda ikiz olduğunu öğrenirim veya tek bebek sağlıklı olsun ikiz tek fark etmiyor ama gerçek hala ikiz geçiyor kalbimde elimde değil 🙈🙈🙈