Kızlar normalde tepecik kadın doğuma gidiyordum takibim 9 ay orda yapıldı ama bize biraz uzak şimdi trafik hastanesinde doğum yapayım diyorum ama hiç bilmiyorum direk acile gitsem beni alırlar mı bide orda doğum yapan var mı yardımcı olur musunuz????????