BusHa Plasentam aşağıda. Bir haftadır sol tarafımda sürekli aşırı olmayan ağrılar var. Plasenta yukarı çıkarken ağrı yapar mi acaba ? Ya da aşağıda olduğu için mi ağrıyor. 18+2 deyim. Plasentanın yukarı çıktığı anlaşılır mı? Anlayan anneler var mi