oglusumunannesi sondayı ben bayıldıktan sonra takmışlardı. Tertemiz mis gibi oluyorsun merak etme korkuların yersiz. Herkes sez öcü gösteriyor çabuk toparlanırsan rahat edersin, nazlanırsan daha çok canın acır. Artık bebeğine yetişmen gerekeceği için nazlancak lüksünde olmayacak. İlk 1 hafta belkiiii zor olabilir benim o zorluk 3 gün sürdü,sonrası gayet kolay. Hayırlı doğumlar dilerim.