Dileksezer Merhaba kızlar , acaba miniğin kıyafetlerini nasıl yıkamalı ve ne kullanmalı tavsiye edebileceğiniz markalar var mı ?
Gunes_86 Dileksezer Merhaba ben siveno bebek deterjanı kullanıyorum. Doğal içerikli deterjan kullanmak gerekli.🌸
Ozoooo Dileksezer bende dalan granül yikadim cok guzel kokuyor ve hassas ipekte yikadim zaten kirli olmadığı icin
Cigdemanne_01 Dileksezer ben 5 aydır roxy granül kullanıyorum çok memnunum lekeleri falan da çıkarıyor ve hem hassas bebek yapısına uygun hemde extra bir durulama yapılması gerekmiyo. 30 derecede yarım saat yıkıyorum
Dileksezer Ozoooo çok teşekkürler canım . Dalan I her markette bulabiliriz değil mi karşıma çıkıyordu hamile kalmadan önce 🤗
lagertha Ozoooo Cigdemanne_01 Elfynsmr Merhaba granulu sulandirarak mi yikadiniz acaba oyle koyunca kalinti oluyor diye okumuştum
yagizefeninannesi Dileksezer ne demek canım böyle öneriyorlar , bir de en azından yenidoğan süreci çıkana kadar yumuşatıcı kullanma allerji yapabilir bebeklerin teni çok hassas
Elfynsmr Dileksezer merhaba öncelikle sağlıkla kucağınıza alın 🌸 ben duru granül matik kullanıyorum çok memnunum sıvı deterjan kullanmak istemiyorum ben alerjiğim kullanamıyorum belki bebeğede zararı olursa diye hiç tercih etmedim
Dileksezer Elfynsmr amin canım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻 Duru ben beyazlarıma kullanıyorum zaten hoşuma da gidiyor .
Dileksezer yagizefeninannesi alerjik reaksiyon gösterebiliyorlar yeni doğan bebekler değil mi . Çok heyecanlıyım yarabbim .
Rengarenk Uni baby bebek deterjani ile 30 derecede yikiyorum. Kuruyunca utuluyorum misler gibi oluyor. Yumusatici kullanmiyorum bebek kiyafetlerinde.
yagizefeninannesi lagertha valla ben 2 sefer sulandırmadan yıkadım hiç kalıntı falan yapmadı, bikere de sulandırim dedim öyle önerdikleri için kalıp şekilde kaldı erimedi hiç hoşuma gitmedi sulandırıp makineye koymak
Elfynsmr lagertha sulandırarak denedim makinamın deterjan gözünde kaldı ama sulamdırmadan koyunca hem makina kolay çekiyor hem kalıntı yapmıyor zaten normal deterjana göre daha az kullanılıyor paketinde de yazıyor
Cigdemanne_01 lagertha hayır sulandırmaya gerek yok. Kalıntı falanda olmuyor hiçbir şekilde. Dalan roxy de hiç görmedim diğerlerini bilmiyorum