Merhaba kızlar ben 13 haftalık hamileyim. 4 gündür bacak ağrım vardı sanki hafifledi biraz ağrı kesici içiyorum 3 gündür de boğazım tahriş olmuş irite ediyor. Öksürme ateş yok ama bulantılarım arttı geçti sanmıştı iyice arttı sanki. Ballı limonlu karanfilli zencefilli bir içecek yapıp içiyorum boğazımı yumuşatıyor. Sizler böyle bir durumda ne kullandınız ? Bebeğime bir zararı yoktur değil mi ?