AycanUzun Hayırlı geceler kızlar şeker yüklemesi nasıl oluyo kimisi yaptır kimisi yaptırma diyo çok kötü diyolar kararsız kaldım yaptıran var mı nasıl oluyor yardim eder misiniz
Sabrszanne3535 AycanUzun nesi kotuymus seker yuklemesinin bebek için önlem alınıyor allah korusun sonra çıkmasın bisey ben yaptırdım pişman olmadim
Nurr AycanUzun ben yaptirdim canim ac gidiyosun aclik kan aliyolar once sonra sekerli su ictim 1 saat sonra kan aldilar sonra 1 saat snra yine aldilar yaptirmak istemiyordum bende ama doktorum yaptirmalisin dedi doktoruma guvendigim icin yaptirdim cok sukur bi sikinti yasamadim sonuclarimizda da sorun cikmadi 🙂
Hanif AycanUzun Canım kulaktan doğma bilgilere itibar etme lütfen. Zaten şeker yüklemesinin olup olmayacağına doktorunuz karar verir. Öncesinde açlık şekerinizi bi kontrol edebilirler. Ayrıca günlük hayatta yendiğimiz içtiğimiz bir çok şeyden o kadar fazla şeker alıyoruz ki 🤦🏻♀️ Örneğin bir bardak kola da bile be kadar şeker var🤭
Mesude26 AycanUzun çoğu insan gerek duymuyo canım ama ailende yani birinci derecede yakınında şeker hastalığı varsa yaptırma derim sonradan sendede şeker hastalığı olabiliyomuş benim babamda amcamda ve halalarım hep şeker hastası benimde sonradan şeker hastası olabilirim ben yaptırmayı düşünmüyorum
znurstnKaraca AycanUzun dün yaptırdım bende hiç kötü bişey olmadı bi kız daha yaptırdı onun midesi bulandı herkesin bünyesi farklı 🤷🏻♀️
AycanUzun Sabrszanne3535 nasıl birşey olduğunu bilmediğim için sordum iyi yada köyü bilmiyorum bilsem yazmam
Sabrszanne3535 Sekerli gazoz iciriyolar 3 kere kan alıyorlar sadece aç oldugnuz icin gazoz bulantı yapabilir ama bebeğiniz için dayanirsinz
znurstnKaraca AycanUzun hayır okadar değil canım bildiğin kutu kola gibi boyu benimki 75 likti bazı doktorlar 50 lik yapıyo
Eser Şeker yuklemesi gazoz gibi bisey veriyolar icinde sekerli gazlı elmalı onu iciyosun idrar veriyosun 1 saat sonra kan veriyorsun sonra sonuclari bekliyorsun bu kadar seker yuklemesine gittigin zaman ac git.
Bulutesra Evet şu bilmeden konuşmalar bitmiyor bir bardak colada 15tane küp şeker var kaç bardak içiliyor? Bi kutu cola düşün şekerli su tadında 3 kez kan alınıyor herkez yaptırma dedi ve yaptırdım şekerim çok yüksekti sıkı bi diyet yaptım insülin kullanmamak için bebeğim herşeyden önce geliyor lüften bilmeden konuşanları duymayın👍🏻
Gulyllu Aslında kötü diyenleri anlamıyorum diyabet varsa ona göre önlem alınıyor Ama aç karna yapılması ve 2 saat orda olması insanı zorluyor tabi ben baya kötü oldum bir odaya yatırdılar beni
Sabrszanne3535 Esraumit 2 dilim baklavaya esdegermis tadı kötü değil günlük hayatta tüketiyoruz zaten
Annesinin1tanesi AycanUzun kim neye dayanarak kötü diyor canım bir araştr istersen bnada nie yaptrdın diyen çok oldu ama ben kulak asmadm. Doktorlardan daha mı iyi bilcek onlar. bebek ve anne için hayati önem taşıyor. Ben yaptırdım aç karnına şekerli su içiyorsun tadı kötü deil. İçmeden önce kan ve idrar testi alıyorlar içtikten bir saat snra tekrr kan alıyorlar ve bitiyor canm. Ben çok korkarak gitmiştim hatta eşimde geldi nolur ne nolmaz die ama hiçte korktuğm gbi deil tadı iki üç yudumdan sonra güzel geliyor. 🙈 Doktorun ne uygn göryorsa yaptr en iyisini onlar bilir canm
Sabrszanne3535 AycanUzun başkalarının dediklerine bakma bebeğin için ne saglikliysa doktor onu onerir😊