Meleknur0721 Kızlar 27+2 haftalık hamileyim ve 4 gündür sol kasığımda ağrı var.. Neredeyse hiç geçmiyor.. Doktoruma sordum gaz sancısı olabilir dedi pek ilgilenmedi açıkçası. Ve bir kaç gündür alt karnım çok fazla ağrıyor.. Sizde de oluyor mu normal mi🤔
Nursahcan Canım gaz sancısı olanılır yada basla bisey eger devam ederse bence başka bi doktora da gidebilirsin