Prl3988 Kızlar 18haftalık hamıleyım havakar soguk oldgu ıcın sıcak bıseyler ıcmek ıstyrum ıhlamur nasl kaynatym
meliha_gizem Prl3988 merhaba doktorum bitki çaylarının çok zararlı olduğunu hamileliğim boyunca içmemem gerektiğini söyledi. İsterseniz içmeden önce doktorunuza danışın☺️
ysfali06 Prl3988 ıhlamur, kuşburnu günde iki fincana kadar içilebilir deniyor ben bazen içiyorum ama yine de Doktorunuza danışın sizin için riskli olabilir
Mervetekmn Prl3988 ıhlamur içebilirsin bi bardak ama sadece okadar süt tarçınlı içebilirsin ballı süt içebilirsin kakao süt azcık bal ekleyip sıcak cıkolata yapabılırsın ❤️
Mlksezr ysfali06 kuşburnunda emin misin benim doktorum en başta yasak olanlarda söyledi. Yanlış bilgi vermeyelim birbirimize
meliha_gizem Neslihan1903 doktorum hiç bir bitki çayını önermiyorum dedi. Siz bence doktorunuza sorun derim☺️
ysfali06 Mlksezr doktoruna danışsın ddm zaten belki onun için risklidir ama ben içiyorum bir sorun yaşamadım çok şükür 🤷♀️
Prl3988 Kızlar doktorum ıcebılırsın, dedı cık demlememek sartyla sızede, sorym tecrubelı vardr dıye, cook tesekr edrm sagolun bılgılernz ıcın 😘😘