Ahmetcik Merhaba hanımlar 39+5 haftalık hamileyim dün gece adet sancısı gibi kasık ve bel agrım vardı sonra uyuyakalmışım sabah kalkınca da sarı kahve arası renkte yoğun kıvamlı birşey geldi çamaşırıma daha sonra pembe kırmızı minik kan pıhtılarına dönüştü bu durum ve en sonda kahverengimsi oldu hala ara ara devam ediyor hastaneye gittik haftasonu olduğu için doktorum yoktu ebe nst de sancı oolmadığını ve açılmanın olmadığını söyleyerek eve yolladı yarın doktor kontrolüne gel dedi gelen şeylerin de enfeksiyon kaynaklı olabileceğini söyledi ama ben nisan olduğunu düşünüyorum sizce ?
Seyhann0606 Ahmetcik aynı şekilde benimde oldu , dün gece 10 civarı geldi bu saat oldu doğum yapmadım yarın 8.30 da büyük ihtimalle suni verilecek 😂 doktorumu aradım nişan dedi , korkma sen yinede doktorunun yanına git baksın , enazından için rahat eder
Mengihilal Ahmetcik evet nişan gelmiş doğum süreci artık başlamış Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin bir avazda kurtulursunuz inşallah.
Bonnusimo Ahmetcik bende 39+6yım dün gece sabaha kadar sancım vardı bu sabah gittik 1.5cm acıklık vardı dogum baslamıs eve gönderdi eve gelince kahverengi akıntı oldu seninkide nişandır. Ama sancı vs gelmediği sürece bekliceksin mecbur. Benim suan 10 dk geliyo 5e düsünce gidicez bakalım yatış yapılcak
Ahmetcik Bonnusimo hayırlı doğumlar olsun allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 bende öyle olduğunu düşündüm ama enfeksiyondan olabilir deyince kafam karıştı adet olacak gibi bel ve kaşık agrım var hafif ama anlayamadım