mucizemm01 kizlar 13. haftama girdim bulantim hala var aksamlari da oluyor gün icinde oluyor sizdede oluyormu yoksa sadece sabah bulantilarinizmi var ?
Efnankeklik Ben çok ağır çektim mide bulantılarımı şuan 11. Haftadayım geçmeye başladı ama 1 ay doktorum mide bulantisi ilacı verdi hala kullanıyorum ama ictigim halde gecmiyodu şimdi geçmeye başladı yemek bile yiyemiyodum şimdi yavaş yavaş yemeyede basladim