Gizemburak35 Ikili taramayi kacıncı haftanizda yaptinız kizlar bizim doktorumuz 12. Haftasinda yapalim dedi suan 10. Haftamizdayiz :)
Gizemburak35 Mervece06 hemen cikmiyormu canim yani nasil yapiliyor bu ikili tarama ultrasonda normal muane olur gibi mi oluyor
Ogi34 Gizemburak35 evet canım normal ultrasyon muhanesi yapıyo ve kan alıyorlar sonuçlar benim tam 1 hafta sonra cıkıyo ama hastaneden hastaneye fark ediyo
Mervece06 Gizemburak35 normal ulturason da ense kalınlığı boyuna burun kemiğine falan bakılıyor sonra da kan veriyorsun