38+3 haftamdayım. Doktor bugün bebeğin kafasının 10 cm olduğunu, sınıra geldiğini ve riske atamayacaklarını söyledi. Sezeeyan olmam gerekiyormuş. Özel olsa para için dicem ama değil devlet hastanesi. Böyle bir durum yaşayıp normal doğuran var mı?
Çatı muayenesi yapmadı bu arada.