Kızlar size ilginç doğum hikayemi anlatıyorum toplanın 😂 sabah uyandım hiç bir sıkıntım yok işlerimi yaptım annemler gelicek diye çarşıya pazara gittik eve geldik biraz uzandım hava güzel diye deniz kenarına gidelim dedik semaverde çay yaptık oturduk falan ben hala oturalım diyorum kayınvalidemler üşüdün gidelim diyor falan neyse eve geldik lavaboya girdim kan gelmiş hafif bir adet sancısı gibi sancım vardı emin bile olamadım doktorum İzmirde biz Dikili de oturuyoruz doktorumu aradım böyle böyle sancım var diye o da bi acile git baksınlar hemen açılman varsa gel dedi. Bizde hemen çantamı falan topladık son konulacakları koyduk atladık arabaya burada acile gittik demezlermi bizim kadın doğumcumuz yok nst de yok bergama ya gidin hop atladık arabaya bergama ya ben arkaya uzandım içimden diyorumki ya doğurmuyorsam boşuna gidiyoruz gitmesek mi😂 sonra sancıları takip etmeye başladım bi baktım 3 dakikada bir sancım var ama okadar az ki adet sancım dan bile az sonra bergama ya gittik dedim böyle böyle beni acil hasta diye en öne aldılar tekerlekli sandalyeye oturttular içimden diyorumki ya ne abarttılar😊 sonra ebeler beni doğum masasına aldı açılmama baktılar 5 santim açılma ben daha çatı muayenesine bile gidememiştim neyse bana ebeler diyorki İzmire gitme sen burda çok rahat doğurursun hem yetişemeyebilirsiniz ben şok hiç ağrı hissetmiyorum çünki, neyse sonra nstye bağladılar doktorumla telefonla ebeler görüştü( doktorum yengem) doktorum nekadar zamana gelirsiniz dedi eşim 1 saat 15 dk en fazla dedi tamam hızlı gelin dedi arabaya atladık ben yatıyorum arkada sancılarımı sayıyorum sonra geldik doğurmadan yetiştik 😂hastaneye girdik yengem hemen muayene etti suyumu patlattı sancılar arttı tabi biraz ben prenses doğum istiyordum zaman olmadığı için o da olmadı, plates topuna otururum falan diye plan yapıyodum bikere oturdum hopp doğumhaneye sonra başladık doğuma biraz ıkınmalar falan sonra üstten bastırdılar derken bizimki doğduuuu karnıma koydular kakasını yaptı hemen😂 babasına verdiler resim çekindik götürdüler miniğimi. Benim tek sorunum doğumdan sonra bana bir üşüme geldi titremem geçmiyor o beni biraz yordu okadar benim hamişliğimde böyle son buldu darısı sizlere güzel annelerrrr🙏🙏 bebişim 3 günlük oldu sorularınız olursa bebişten vakit buldukça cevaplarım👨👩👦