gozde_sarisoy bende orada takipliyim doğumumda orada olacak inşallah ama kıyafet ilk kez duyuyorum farketmez diye düşinüyorum ben hiç özel bi istediklerini duymadım , benim ilk doğumumda kanunide olmuştu ilk kıyafeti alt üsttü ayrı hazırlamıştım yanıma gelince normal tulumda giydirdim zıbında sende öyle yapabilirsin