iremfidan1 hayr cnm annelik hakkından yararlaniyorsun analık hakkı diyorsunuz 6hafatlik hamilelikten Beri analık hakkı ile bakılıyor um ayrıca özel hastaneye muayene olmak için gittim bir kere analik hakkı ile muaaysnd olcam dedim orda SGKli bir kişininücreti ödedigi ücreti oddim atıyorum muayene 100 TL gibi ama devlet ücretsiz oluyor doğumda özelde olmak istersen gene analık hakkından standat ücret ödeyerek olabilirsin doğumu