civciv1520 8+5 günlük hamileyim kahverengi leke geldi iç camasirimda gördüm bunu yaşayan oldu mu bebeğe birşey oldu mu nolur cevap yazin
nnurguler Bana da aynısı 6. Haftamda oldu. Doktorunuzla görüşmek en mantıklısı. Genelde yerleşme kanaması olabiliyor bunlar ama doktorunuz sizin durumunuz ve gebelik ilerleyişinize göre en doğru bilgiyi verecektir.
Gizemburcukoca Bende de öyle oldu ilk önce hafif kanama oldu sikerken sadece sonra kahverengiye lekeye döndü şimdide bazen kahverengi leke sadece oluyor progesteron basladik 200 ml doktiruma git canım 6+6 şuan bende bu 6+2 de başladı
civciv1520 Kızlar acile gittim progesteron hapı günde üç kez icicem inşallah sağ salim kavuşuruz bebeklerimize
34_21_23 civciv1520 doktor fitil olarak mı kullanmanı söyledi? Öyle kullanırsan yan etkileri olmuyor çünkü öyle daha rahat
34_21_23 civciv1520 doktorunuza danışın öyle.. eğer çarpıntınız falan olursa bildirin fitil olarak önerir büyük ihtimal
civciv1520 Nolur bana da dua edin . Rabbim evlatlarimizi hayırlı sağlıklı bir şekilde bizlere bagislasin 🤲