mrv17 benim geldi başıma.doğumda solunum sıkıntısı var dediler.ben kucagıma bile alamadan küveze koydular.nefes sıkıntısı var dediler oksijen saturasyonu düşük dediler.biz ardını aramadık.4 günde toplam 7-8 dakika küvezde gördüm bebegimi.bebeğime bağladıkları oksijen aleti 95-96 gösteriyordu ekranında.sormadık normal mi diye.meğerse normalmiş!!!o değerler çok normalmiş!!bebeğimi biberon almıyor kısuyor diye mideden besliyorlardı.biz sadece inandık doktor dedik güvendik.hemşireleri arıyordun günde iki kez,çocugun durumunu sormak için.iki farklı hemşire iki farklı konuşma!!birinin diğerinden haberi bile yok!doktor desen biz çocugumuzu imza atarak küvezden çıkarırsak savcılıkla uğrasırmışız!!bizi hep böyle tehtid etti.en son imza atarak aldık çocugu çıkardık küvezden kavgalı bir şekilde.başka doktora göstermek iatedik başka hastaneye.bizi anne ve babalığımızla yargıladılar yine korkuttular.bebek beslenmiyor siz yapamazsınız dediler!!bebeğim baygın haldeydi aldıgımda.her yerinden hortum cıkarmışlar.arabada giderken emzirmeye çalıştım,bebeğim hemen memeyi tuttu!emmeye başladı.emmiyor denilen cocuk emdi.çünkü bir kez bile emzirmeme izin vermemişlerdi ki !!denememişlerdi!eve getirdim 30 ml biberon da mama içirdim.cocugum kana kana içti kusmadı,öğürmedi!!coxugun hırıltısı vardı burnunda.eşime serum fiziyolojik birde pompa aldırdım.burnunu cektim.inanır mısın 3 gün boyunca burnundaki hortumubu değiştirip burnunu bile temizlememişler!!bebeğimin burnundan 15 cm’lik sümük cıktı!cocuk bundan dolayı nefes alamıyormuş rahat!!öğleden sonra diğer çocuklarımın doktorunun bulundugu kliniğe götürdük eşimle onu.çocuğun hastaneden cıkarken vedikleri bütün tahlillere baktı.evet dedi çocugun hiçbir problemi yok maşşallah tosun gibi!!çünkü rapora yazdıkları ibare şuydu;36+6 ‘da 4.40 kg doğan bebeğe pramatüre düsük doğum ağırlıklı bebek yazmışlar!!hemen cimere şikayet ettim o hastaneyi,bana verilen tahlilleri raporları va herşeyi cimere sağlık bakanlığına attım.beni günlerce bebeğimden mahrum ettiler!sezaryen doğum yaptıgım gece 6 doğumdan beş tanesini küveze aldılar.yazıklar olsun.devletten aldıkları küvez parası için!para için!güya özel hastane!!demem o ki kardeşim,sorun sorusturun.biz doktorlara hemsirelere güvenmek istedik.benim dördüncü bebeğim bu.aldıgım karar cocugum için en iyisiymiş.iyi ki baska doktora götürmüşüm iyi ki!cocugum 14 günlük oldu bugün,masallah tosun gibi.allahıma şükürler olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻