oykuduru21 elifkrc hamilelikten önce göbeğiniz var mıydı? Ben göbekli hamile kaldığım için benimde var
Papatya13371 elifkrc benim 18. Haftam bu kadar yok keske benimde olsa halbuki zayıf hamile kalmadimda insan görmek istiyor gerçekten karninin çıktığını 😂
Seyma2861 Papatya13371 bende aynı 18 haftadan gidiyorum 😁 birine demesem anlamaz hamile olduğumu hiç cıkmadı sertleşmedi bile karnım😁😁
Gizem_ar Bünye meselesi biraz bence hiç takma herkesin gebeliği farklıdır ben 25 haftayı geçtim 7-8 kilo aldım ama göbeğim seninki kadar yok bilmeyen anlamaz boşverdim artık napiyim 😂
minik_kalbim elifkrc 13.haftamda bu karnin yarısı yoktu 😄 simdi 24 oldum dikkatli bakilirsa anlasiliyor hamileligim
hazal_prensesim2021 elifkrc evet sanırım biraz erken buyumussun ama olsun bebisler sağlıkla gelsin varsin bizler buyuyelim🤗
Yasemin301 elifkrc o haftalarda 25-30 gram bebekler acaba şişkinlik olmuş olabilir mi 😊 benim de şişkinlik vardi çunkü
Cramel Yasemin301 zaten şişkinlikten çıkıyor canım. Hazımsızlık varsa doktoruna söyle ona göre vitamin yazıyor.benim 8. Haftada olmuştu kullandığım vitamini değiştirdi
Yasemin301 Cramel aynen şiskinlik afedersiniz gaz problemi hep oluyor hamilelik boyunca ben suan 28. Haftama girdim ara ara patlayacak gibi oluyorum hala genelde aksamlari oluyor göbekte oldugundan büyük gözüküyor haliyle 😊
Damlaltinay elifkrc ayyy Elif hanım çok güzel olmuşsunuz 😂 iç karnınızla alakalı Canım. İç karnın büyük değil demekki 😊😊
Lraybrs [url=https://hizliresim.com/o1CGYO][img]https://i.hizliresim.com/o1CGYO.jpg[/img][/url] Bu da 13 haftalık 7 kilo vermiş bir ben 😂 hayret ettim 13. Hafta da sizi görünce. Ben de hiç birşey çıkmadı henüz. 🤷🏿♀️