Ydepolat Kızlar merhaba birkaç gündür boğaz ağrısı çekiyorum. Bugün bir bardak ballı ıhlamur içtim doktoruma da sormadım ama bilgisi olan var mı bir şey olur mu ıhlamurdan ?
Papatya13371 Ydepolat bende içiyorum canım ıhlamur nane limon bal bunları günlük bir yada en fazla iki bardak içmekte sıkıntı yokmuş. Ama bunların dışında bitki çayları onerilmiyor. Boğaz ağrısı için size tavsiyem ılık suyun içine bal ve limon sıkıp için iyi geliyor yada balli süt yapın
Esrasozler Ydepolat geçmiş olsun🤗kontrolümde doktoruma sormuştum ada çayı ve yeşil çay hariç herşeyi kullanabilirsin demişti.Dilersen taze zencefil bağışıklık için çok önemli kullanabilirsin
Rmeysa_1661 Ydepolat ıhlamur bitki çay kategorisine girmiyor demişti doktorum çok fena grip oldum 2 ay önce öksürük boğaz ağrısı doktor günde iki çay bardağı ballı ıhlamur iç demişti boğazlarıma ve öksürüğüme çok iyi geldi 😊
YNB Bana doktorum ıhlamur bal limon içebilirsin günde 1 bardak kadar dedi. Bende hemen boğazım ağrısın yapıyorum dün pastil bile içmek zorunda kaldım 14 haftalık hamileyim 12. Haftadan beri içiyorum ıhlamuru canim
Aslihanilhan Bi sakıncası olmaz bence ya. Çayda içiyoruz kahve de. Hatta kahve zeka gelişimi için iyi diyorlar. Ihlamurda içilirmiş ama abartmamak kaydıyla . O da bitki çayına giriyor fakat zararı yokmuş çok şükür