kbrdmrts prensesim35 2. hamilelik yani ilkinə gore nasıl geçiyor peki benim daha ilk cok bulantım və kusmam var
prensesim35 kbrdmrts bnm ilki 3 ay bulantı çok vardı kusma yoktu ve kolay geçti ama doğum faciaydı öldüm resmen bunda bulantım olmadı ama hamilelik çok zor geçiyor ilk günden beri ağrılarım var🤷♀️
kbrdmrts prensesim35 ay herkesin her hamileliği farklı oluyor tabi ben daha çok yeniyim bulantı kusma normaldir insallah 3 ayın sonunda biter diyorum sabahları hiçbir şey yiyemiyorum cok halsiz kalıyorum bilmiyorum ne yapacağım bugün sinirden oturdum ağladım valla insallah agriniz biter sağlıcakla kucağıniza alırsınız minnosu
kbrdmrts Emine_yksr kiyamammmm ben ilk defa gördüm baya düşünüp düşünüp uykuya daliyorsunuz galiba sizdeeee 🤰🤰 çünkü ben tavuğu baya düşünmüştüm 🤣🤣🤣🤣
prensesim35 kbrdmrts tşk ederim canım bnm ilki bulantı daha kötüydü 3 ay yemek yiyemedim sadece kraker
Emine_yksr kbrdmrts hahah yaa vallaha hep açım ama uyku daha ağır basıyor ne yapayım ama kesinlikle bilinç altı etkiliyor 🤭🤭
DilarAykut Bende deprem olduğunu gördüm uyandım iki ya da 3 saniye sonra 4,8 izmir artcı depremi oldu bugünde doğumuma 9 gün kaldığını gördüm
kbrdmrts DilarAykut aaaaa içinize mi doğdu acabaaa ben de kötü bir rüya gördüm rabbim hayırlara karşı çıkarsın inşallah bu arada kaç ayklisiniz yoksa bebis geliyor mu 9 gün sonraaa 🥰🥰🥰🥰
kbrdmrts prensesim35 ben de öyleyim gündüzleri cok kotu oluyorum şimdi yi e kötü oldum kraker yicem ben de 🥺🥺