zhrkhy Arkadaşlar merhaba 18+4 olduk bugün kızımla ama hala hiç hissetmiyorum bebeğin ilk hareketleri Karnın neresinde hissedilir acaba yardımcı olurmusunuz
Fatma_kzly zhrkhy benimde kızım olacak inşallah 20 haftalikta basladi seyrelme seklinde basladi simdi depik atıyor 21 im şuan
Derinsmom Göbek deliğinin oralarda oluyor ama çok hissedilmiyor 🙄🙈 böyle hafif hafif pıt pıtlar şeklinde oluyor
zhrkhy Geceleri kasıklarıma yakın pıt pıt bişeler oluyor bazen ama bağırsak hareketi mi bebek mi nasıl ayırt edilir bilemiyorum korkuyorum hissedemezsem diye 😔
Fatma_kzly zhrkhy bi kac haftaya daha iyi hissedersin insallah bn hissediyorum surekli hareket halinde cok guzel bisey
Ebru1520 Kiz cocuklari biraz gec canlanir erkek cocuklari hemen canlanirlar oglum da 12 haftalik ken hissettim kayma oldu annem de oglun olcak diyodu öyle de oldu sonra tam 17 haftalik ken hissettim simdi 14 haftalik hamileyim bisey hissetmedim daha