Canım bizzat doktora sordum. Kese şeklinden cinsiyet belirlemek tamamen hurafe dedi bana. Atıp tutturan da var, sacmalayan da dedi. Zaten ya kız dersin ya erkek başka ne olacak iki seçenek var tutturunca da buna inanıyorlar demişti. 7 haftalıkken benim de senin ultrason fotoğrafındaki gibiydi kese. Şuan görsen dağlar kadar fark var her fotoğrafta. Sen de göreceksin her ultrason fotoğrafında o şekil degisecek. Bebeğin pozisyonuna bağlı tamamen. Yeter ki sağlıkla gelsin 🙏🏼