Hayalleredogru Benim de tüp bebek ve 6+2deyim ben de. Salı günü gideceğim nasipse kalp atışını duymaya. Sadece bel ve kasık ağrısı yaşıyorum zaman zaman, onun dışında hiç bir belirtim olmadı. İnşallah yarın duyarsınız kalp atışını, ben de salı günü inşallah. 🙏🥰 Allah bize bağışlasın bebeklerimizi, hayırlısıyla sağlıkla alalım kucağımıza.