Dilarass Merhaba hanımlar normald adet tarihim 18 kasım fakat bugün günlük pede kahverengi leke gelmis peçeteyle sildiğimde acık pembe bir leke geldi aon bir haftadır kasık ağrısı cekiyordum acaba yerlesme kanaması olabilir mi 😕acaba test yapsam cıkar mı?
Birgul Dilarass yerleşmeyse bile hemen çıkmayabilir idrara karışması lazım normal adete dönmezse 3-4 gün sonra yapın bence
Dilarass Hayalleredogru 2 kasımdı galiba uygulamaya göre doğurganlgıın en yüksek oldugu dönem o gün gözüküyordu
Dilarass Hayalleredogru elimde ne yazık ki test yok yarın da kanamam böyle olursa yarın deneyeceğim sanırım 😊
Hayalleredogru Dilarass aynen bir kaç gün bekle o zaman fakat ilk idrar çok önemli canım aklında bulunsun