balyanakoglum 33 hafta oldum oğluma aldıklarımı bi açayım bakayım 1 2 güne yıkarım dedim. Her şeyi almışım maşallah ama kış bebeğine uzun kollu zıbın almamışım 🤣🤣 bu naısl bir es geçmektir bilemedim atleti bile var 🤣 sizin de var mı böyle yaptığınız hatalar 🤣